Život je jako marketingová kampaň

Nedávno jsem někde četla, že život a naše sny jsou jako marketingová kampaň. Poučme se z marketingové strategie. Její pracovníci předem popisují kladný scénář vývoje nějaké prodejní kampaně. Jestliže v tento scénář uvěří celá společnost úspěch je zaručen. Co si o tom myslíte?

Taková normální neděle. Piju moje oblíbené víno o kterém jsem už psala v článku o rodičích. Ne moc je tam jen zmíňka, ale aspoň je tam fotka. Koukám na Sex ve městě. Jo jen se smějte, ale má něco do sebe, protože vystihuje ženskou duši. Tohle víno mi připomíná posledních šest let.

Byly to ty nejšťastnější a zároveň nejšílenější roky mého života. Zjistila jsem nejen o sobě, ale i o okolí spoustu věcí. Jak jsem naivní, když věřím v dobrotu lidí a v to, že lidé nezávidí, ale přejí. Ne všichni jsou stejní jako jsem já a moji blízcí. Ne všichni jsou tak srdeční a tak je lepší o svých plánech a snech pomlčet a probrat je raději s někým komu opravdu věříte a u koho víte, že vám to bude doopravdy přát. Pokud je to partner, jste šťastni, protože to není závistivec, ale podporující a milující partner a toho byste si měli vzít. Měli byste si vzít někoho před kým jste sami sebou a i tak vás miluje dál. Pokud vás rozesměje i ve vážné situaci pak je to ten pravý nebo ta pravá. Na tom je tolik pravdy, ani nevíte jak.

Ale to jsem odbočila. Posledních šest let pro mě byla škola. Ať už na rovině pracovní, osobní nebo té rodinné. Všichni, které jsem potkala mi dali co proto. I když si uvědomuji, že se mnou to taky nebylo úplně dokonalé (i když bych to ani za mák nepřiznala). Ale před pár dny jsem si uvědomila jedno. Člověk dospívá každých deset let a je na něm, jak s tou změnou naloží, jestli dospěje do lepší fáze nebo si vše krásné nechá proplout mezi prsty. Je jen a jen na nás, jak naložíme se šancemi, které nám život nabízí na naší klikaté cestě. Zda se jí chopíme a nebo ji přehlídneme díky nekonečnému egu. Protože skvělé kolegy, šéfy, partnery a rodinu, kteří nám pomáhají růst nepotkáváme každý den aspoň ne tak, abychom si to na plno uvědomovali. Já jsem za to vděčná. Neskutečně. Protože konečně jsem tam, kde chci být a přesně taková jaká bych měla být. I když to neznamená být dokonalá, to totiž nejsem a asi ani nebudu. Děkuji za to. Nejen kolegům, partnerům ale i rodině.

Nyní je na vás, jak se svou marketingovou kampaní naložíte a jestli uvěříte. Zda se budete držet svého vysněného plánu, že se všechny vaše sny a plány vyplní.  To vy sami vytváříte program, podle kterého pak žijete. V plánech přestaňte používat slovo „kdyby“ a sami si pak odpovězte na otázky:

  • Co doopravdy chcete?
  • Co vám umožní žít v harmonii a štěstí?
  • Kdybyste měli kouzelnou hůlku, co byste pro sebe udělali?
  • O čem sníte?
  • Co byste chtěli za rok?

Ale nezapomeňte: Vesmír plní vaše přání výměnou za lásku kterou chováme v srdci. Dovolte si na chvíli snít a představujte si, že už se vaše přání splnila, zrovna jako ta moje. Propojte vše s pozitivním myšlením. Sny se pak začnou samy plnit.

 

Držím palce.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.